Wednesday, 19 October 2011

fakta tentang lelaki..(shh.. bc quiet2 ye.)


msti korang tetanya2 knapa n apa kena-mengena dgn gmbaq yg Cik Heartfailer upload tuh kan???? btoi ark??

yang sebenarnya.. Cik heartfailer tersangat la x bley tidoq arinih... n sambey2 pandang siling bilik (nk cri ilham untk tidoq) tuh.. tiba2 teringat dekat membe2 boys Cik heartfailer.... den, byla nk cri fakta about them.. cik heartfailer pown ape lg.. google lah...

ReSuLt NYE kat bawah nie.... Cik heartfailer tambah sikit dgn pendapat sendiri ea..

1 ==> Sebenarnya Lelaki tidak mencari wanita yang cantik, yang dicari adalah wanita yang sejuk hati melihatnya dan mempesona.. ish.. biaq betoi.. jaoh fakta dr reality nih...


2 ==> Lelaki sangat benci dikhianati. tp kalo diorang yg mengkhianati pulak cena?? oo dyowang x pe la.. kta x bley r??


3 ==> Jika seorang lelaki benar-benar mencintai Anda, dia akan menerima Anda apa adanya. Tak peduli Anda gemuk, hitam atau berjerawat.  hm.. laki cenie mmg ada.. tp seket sngt2.. kalo nk dbndingkn gdn badak sumbu yg dah nk pupus tuh... kaum diorang nih lg pupus lah...


4==>  Lelaki akan melakukan apa saja untuk menarik perhatian Anda. ini kengkdang btoi gak.. sbb kalo kita x lyan.. dy sngup jd tugu negara...hehehe


5 ==> Sesekali, lelaki menangis. ala.. lelaki nih jarang nagis sbb pompuan.. tp, diorang nih slalu buat prmpuan nagis sbb lelaki.


6 ==> Jangan berusaha membuat lelaki marah,kerana mereka adalah makhluk tuhan yang mudah marah. sumpah cik heartfailer tkot kalo tgk laki mngamok... 


7 ==> Lelaki akn menyimpan sebagian wangnya hnya untk membeli hadiah kecil untk Anda. p mampos la..


8 ==> Wanita, adalah kelemahan setiap lelaki. Mereka tidak akan tahan melihat air mata jatuh dari mata Anda. owyeah... mmg air mata itoo senjata wanita.terbukti..


9 ==> Terkadang, lelaki terlalu banyak berpikiran negatif berbanding positif. harrr... mmg.. tambah2 lg kat gf sendri.


10 ==> Bagi lelaki, melupakan seseorang memerlukan waktu yang lebih lama dari seumur hidup. p mampos la... bg cik heartfailer.... laki kalo arinih break, esok da bley gyla kat pompuan len r..




cukup la 10 jer... cik heartfailer baca da 50.. bnyak x??? tp x larat la nk tulih pnjang2... mau sleedo sudaa. (sleepp+tidoq) hehehe....


bye.. harap u all happy2 lepas bca post nih k... chow cin chow..




p/s : fakta yg betul tuh yg tulisan besaq tuh ea.. yg tulisan merah kecik tuh, pendapat cik heartfailer jew...  jgn la tersa ea.. kalo trsa.. mintak maap sesangat ea... I'm SoRRy..

2 comments:

  1. tipuuuuuuu....jgn pengaruhi fakta ngan emosi...

    ReplyDelete
  2. adew aq soh caya??? ni fakta+emosi+pengalaman

    ReplyDelete